Friday, January 30, 2015

Goodbye my friend goodbye...



September 2000 kwam je als een bolletje wol bij ons wonen
In de Slotakkerstraat in Sint Oedenrode.

Een afdekplaat van de wasmachine en 
het houtwerk in de bijkeuken moesten er aan geloven en dat wat ik allemaal al vergeten ben....
Heerlijk wandelen op het Diependael en bij het kasteeltje waar
slootje springen jou favoriete bezigheid was.



‘Retrieven’ dat was niet jou sterke punt
je haalde wel een balletje op maar gaf het nooit af
puzzels maken van graszoden dat was wat je leuk vond
en knuffelen, heel veel knuffelen
tegen mijn stoel liggen en dan je voet op mijn voet leggen
of onverwacht je neus onder onze arm duwen
heel onhandig als je dan een glas vast hebt.

Per vliegtuig naar je nieuwe thuisland
Zuid-Afrika
waar je ook een paar keer moest verhuizen
en waar het heerlijk wandelen was
Aan zee, langs de rivier en tussen
de druivenranken.



Je moest afscheid nemen van Bo en Kaj
En nu moeten we afscheid nemen van jou
Veel verdriet, maar ook tranen van geluk
dat we je zo lang bij ons mochten hebben.

‘ t reizen zat je in het bloed en
29 januari is je laatste reis begonnen
Dag lieve Gunnar

Song ..... Goodbye My Friend






4 comments:

  1. Mooi Astrid.. Hij zal gemist worden!

    ReplyDelete
  2. Pedro9:44 PM

    Mooi Astrid.

    ReplyDelete
  3. Ik Dank jullie voor het reageren, krijg regelmatig te horen dat dit niet lukt...wellicht is het nu zo dat alleen google+ mensen kunnen reageren. Ik heb helaas nog niet uit kunnen vogelen of dat ook anders kan....

    ReplyDelete