Monday, May 20, 2013

Mirror



Vandaag liep ik op blote voeten langs het strand,
genoot van de zon, de heerlijke temperatuur
Voelde nieuwe energie
Voelde een rust
Bedacht dat wat er ook gebeurt
Eb en Vloed elkaar in evenwicht houden
Zon en Maan elkaar afwisselen
Er is geen Happy End
want liefde kent geen einde...
Er is altijd een nieuw begin.


Mijn handen vormen een kommetje om het losse zand
vast te houden.
Vooral niet krampachtig worden want dan glipt het tussen je vingers door...
Ik maak een sprongetje en lach...











Zal ik ooit (april 2013 AZ) 

Zal ik je ooit mooi vinden
Zal ik je ooit liefhebben
Zal ik je ooit waarderen
Zal ik ooit...


Ik spiegel mezelf in de mening van anderen
Ik zie haar afhankelijkheid
Ik zie haar angst
Ik zie haar spiegelbeeld
Maar niet mezelf


Ik zie haar vallen
Zoek de stukken bijeen
Mijn gebroken spiegelbeeld
Overal een stukje achterlatend
Soms een vragende blik
een liefdevolle glimlach


Blauwe ogen geven een stukje van mijn ziel bloot
Mijn persoonlijkheid verdeeld
Ik wil weer het totaal beeld
Het open gezicht, de gulle lach, de eenheid.
Ik wil haar zien en van haar houden.
Haar accepteren en waarderen
Mijn spiegelbeeld...


Dank je wel voor alle liefdevolle woorden, toen ik even verdween in onsamenhangende zinnen, Astrid 





No comments:

Post a Comment