Tuesday, May 01, 2007

Verjaardagskaart!


Waarom 'n kaartje sturen met m'n verjaardag...
omdat ik daar natuurlijk heel erg blij van word!
Het idee dat jullie aan me denken en me nog niet vergeten zijn.

Maar weet je hoe je me écht blij kunt maken...

Stort het geld, wat je normaal zou gebruiken om een kaart en postzegel te kopen, op onze bankrekening!
Met dat geld kan ik dan 'leed' verzachten en vreugde geven bij de kindjes van Cotlands Hospice.

't Zou mijn verjaardag heel bijzonder maken!

Voorbeeld voor ± 1 euro kan ik al
een flesje siroop kopen om pijn te bestrijden,
of 3 potten zinkcreme om luieruitslag tegen te gaan,
of 4 tubetjes tandgel om tandjes soepel te laten doorkomen
of 1 blik melkpoeder om hongerige buikjes te vullen

en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Dus maak over op onze Nederlandse ABN-AMRO rekening, nr 43.94.01.798
tnv A van Zeeland-de Wit , Somerset West

No comments:

Post a Comment