Wednesday, June 07, 2006

De tijd vliegt voorbij

Goh, het is alweer 1,5 week geleden dat we afscheid namen van Linda, Luke en Kim. Zij waren voorlopig de laatste gasten van het lange zomerseizoen. Al hadden ze het met het weer niet helemaal getroffen. Juist in die twee weken hebben we veel regen gehad, maar gelukkig ook nog hele goede dagen zodat we er met zijn allen lekker op uit konden. Voor Floris was het natuurlijk helemaal fantastisch zijn vriend uit Nederland op bezoek te hebben. Ja, en dan zijn Wildparken en dagjes uit heel leuk maar het liefst wil je dan gewoon samen spelen. En daar was gelukkig ook tijd voor.


Vervolgens is mijn verjaardag "stillekes" voorbijgegaan. s'Middags zijn we met zijn 3-en heerlijk koffie gaan drinken, deze keer met gebak. Ja, jullie zullen het niet geloven maar hier krijg je ontzettend grote stukken taart en zooo zoet dat ik het vaak niet eens wegkrijg. Dus daar waag ik me niet vaak aan. En s'avonds heb ik bijna de hele avond aan de telefoon gezeten...bedankt allemaal voor de felicitatie's het was hartverwarmend. Deze keer dus geen dagje uit en etentje...
We hadden deze week al drie lunches staan, waaronder de Member lunch bij "Avontuur".(www.avontuurestate.co.za )
Was een hele gezellige middag geworden met uitleg over het wijnmaken, proeven van wijn die nog gebotteld moet worden en een lunch met heerlijke wijnen. De eigenaar van het estate heeft ons kennis laten maken met Var zijn renpaard, deze heeft een aantal belangrijke race's gewonnen en zorgt nu voor nageslacht. Binnenkort krijgt deze middag een vervolg als we de 17e bij Sue en Bob Newton(Engelsen), samen met nog wat andere members, gaan eten.

Dan wil ik bij deze alvast iedereen bedanken die gereageerd heeft op mijn mail over Cotlands, hoop er snel meer over te kunnen schrijven. Dus wordt vervolgd...

Zonsondergang boven het Kaaps schiereiland genomen vanaf Gordonsbay.

No comments:

Post a Comment