Friday, June 11, 2010

Vuvuzela......




Ja hoor, we zijn er klaar voor en Zuid-Afrika ook.


Greenmarket

Vandaag hadden we een afspraak op de Nederlandse Ambassade voor het aanvragen van een nieuw paspoort. We hadden er natuurlijk niet aan gedacht dat vandaag het Het Voetbal spektakel zou beginnen.




Supporters uit alle delen van de wereld

Een gelukkig toeval zou ik zeggen, want mijn mannen zijn niet van die enthousiaste-lingen die de drukte in Kaapstad gaan opzoeken. En zoals ze in Nederland al steeds zeggen....veeeeel te gevaarlijk!




Ik kan er helemaal warm voor lopen en ook emotioneel geraakt door worden...moet wel zeggen dat de negatieve 'reclame' me enorm irriteert, je zou de mensen hier moeten zien...het Positieve en het Enthousiasme wat iedereen uitstraalt...in 1 woord geweldig! En dan natuurlijk het overdonderende geluid van de VUVUZELA'S, oordopjes mee, zou ik zeggen als je de stad of stadion in gaat!



Gelukkig kon ik Jan en Floris overhalen om een terrassje te pakken...wat door de stad te lopen en wat foto's te maken. Hopelijk voor heel Zuid-Afrika, gaat alles gladjes en soepel verlopen.



In de rij voor een plek op de Grand Parade waar een groot tv-scherm staat en er allerlei optredens zijn.

Dat de beste mag winnen, maar eerst gaan we veel plezier beleven. De 24e zijn we zeker van de partij Nederland-Cameroen, maar hopelijk gaan we voor die tijd ook nog wat sfeer proeven in the Mother City!

No comments:

Post a Comment