Wednesday, March 21, 2007

Kom maar binnen!

Nou, Mama is eindelijk zover dat ze vind dat er foto's gemaakt kunnen worden en dat die dan ook op de site mogen. Dus kom maar snel binnen kijken....


Het is echt niet zo dat "alles" perfect moet zijn, maar voor degene die mij een beetje kennen, het moet er wel een beetje leuk uitzien!En ik denk dat het dan nu zover is dat -op een klein ietsie pietsie na dan- ik klaar ben met het inrichten en decoreren.
We hebben er onze tijd voor genomen, zijn doorgegaan in de klassieke stijl en zo nu een beetje over de top! We voelen ons in ieder geval heel erg happy in huis en dat is denk ik het belangrijkste. Maar oordeel zelf!




Allereerst dan onze huiskamer,vide en hal. (als je de foto aanklikt vergroot hij)


De Eetkamer


Eettafel en Sidetable hebben we hier laten maken. De laatste moest vooral een functie hebben en omdat het een "donkere" kamer is gekozen voor een nationaal kleurtje!



Oeps, de Over The Top accessoires, alles zelf ontworpen ingekocht en laten maken.




















Slaapkamer van Floris, tussen de huiskamer en keuken, zijn badkamer grenzend aan de eetkamer, is ook gastentoilet.

De keuken, hier op maat gemaakt en door mijzelf wit geschilderd. De binnenkant van de deurtjes ben ik nog aan het decoreren met recepten uit oude kookboeken.



De badkamer en onze slaapkamer zijn boven, heel nostalgisch onder de rieten kap.
Klamboe is een goed muskietennet, maar vooral een goede stofvanger en bij de laatste flinke regenbui ook heel handig om water op te vangen.

Hoop dat ik op deze manier een indruk heb kunnen geven van hoe wij nu wonen... als je meer wil weten of reageren wil, mail dan even naar vanzeeland@telkomsa.net Wij wachten met spanning op jullie reactie!!!

No comments:

Post a Comment