Wednesday, May 17, 2006

Hoe is het.....?


Al een paar keer de vraag gehad hoe het nu met mij gaat.
Nou ik geniet nog elke dag. Samen zijn we er ook van overtuigd dat we de juiste stap gezet hebben. Het zou toch allemaal anders zijn geweest als Jan gepensioneerd zou zijn in Nederland. Hij zou dan denk ik meer in mijn wereldje zijn binnengestapt en nu is het voor ons beide nieuw. Samen er op uit, de gewone dingen als boodschappen en de omgeving verkennen, het bevalt prima. Heb ook nog geen behoefte om aan het werk te gaan, dat kan natuurlijk allemaal veranderen als ik me ga vervelen. Voorlopig nog hobby's genoeg. Ben nog steeds niet met pianolessen begonnen en dat staat hoog op het lijstje, moet gewoon even op zoek... Fotograferen doe ik nog steeds veel, zou leuk zijn als daar iets uit komt.
Omdat Floris gewoon naar school gaat hebben we een heel regelmatig leven en dat betekent dat ik s'ochtends mijn huishouden doe en s'middags lekker relaxen. Als het kan zit ik lekker buiten, geniet van het uitzicht of van een boek. Lees ook hier veel woonbladen, zodat ik steeds nieuwe klusjes voor Jan heb. Laatste klusje was het wit verven van de houten tuinset. Ziet er dus weer prachtig uit. Verder zit ik elke dag met Floris aan de tafel om huiswerk te maken en daar leer ik ook weer van. Ga 1 x per maand naar de nagelstyliste, goed voor mijn engels. En je hoort zo ook allerlei nieuwtjes en tips. Dus met mij gaat het prima en ik hoop het vakantie gevoel nog lang vast te houden.....

No comments:

Post a Comment