Sunday, June 01, 2014

Ik heb Sara niet gezien!

Hij gooit zijn dreadlocks naar achteren komt zingend op me toegelopen, een prachtige lach, de rauwe stem en de woorden:
Girl you’re amazing …just the way you are
♫,
raken een gevoelige snaar.
Hij slaat zijn arm om me heen en ik voel de tranen opwellen…..
Ik laat me meenemen in het lied, me verleiden door de woorden, O’Ryan Winter … you take my breath away!
En in het moment van ademnood en dikke tranen realiseer ik me…kom op As, je wordt 50 effe blijven focussen hoor!
Ik zoek Jan zijn ogen en voel het intense geluk, wat moet hij toch ontzettend van me houden om deze lokale Motown Men voor me te laten optreden. Ik adem even diep in en weet, This is it!


29 mei…
De ochtend begint met een vroeg telefoontje om daarna in mijn petticoat en jurk te springen…tijd voor de kapper! Hier gaan we snel door wat foto’s heen, want ik weet wel wat ik wil he! En Michael snapt het direct, heerlijk hoor, mannen die vrouwen begrijpen.
Thuis is het dan tijd voor de skype…de vele whats app-jes en Facebook felicitaties, super hoor als de moderne techniek werkt. Zelfs mijn lunch werk ik weg achter de computer, boterhammetje pindakaas, want wie is daar niet groot mee geworden…

En dan is het tijd voor mijn feestje bij Clouds waar tussen half 5 en 5 mijn vriendinnen zullen komen en ‘last but not least’ de 3 mannen van AmaZink.
Ik zie mijn vriendinnen met bewondering de omgeving in zich opnemen en ze smelten als de eerste song door de bar klinkt….
De sfeer zat er al snel in en we dansten we met de zangers, er werden geluid opnames gemaakt met mobieltjes…en natuurlijk ook vele foto’s.
Jan neemt mij in zijn armen, mijn adem stokt even, want de perfecte swing was ineens daar… de kamer draait en ik geniet.




Op verzoek zingt Ramaine “African Dream”… mijn lievelings nummer en schiet er zoveel door me heen…maar vooral… “We did it” …we emigreerden…we hebben hier een thuis…en inmiddels ook bijzondere vrienden. En als er dan door een mooie speech volgt van O’Ryan voel ik dat we ook bij AmaZink vrienden hebben, het doel integreren is eindelijk ingezet….
Ik zou nog heel wat tekst hier kunnen zetten….maar ik denk dat voor deze keer de foto’s voor zich zullen spreken.
Dank je wel lieve vrienden en familie voor alle gelukwensen.
Dank je wel RBL production voor het geweldige privé concert.
Dank je wel personeel van Clouds Wine estate & Guesthouse voor alle goede zorgen.
Dank je wel Michelle, Violetté, Susan, Juanita, Charlene... Ramaine, Tebogo, Anele, O'Ryan en Darryn for the bubbly party!
Jan en Floris…dank je wel, voor weer een onvergetelijke dag!



Omhul me met prachtige muziek, mooie woorden, laat me verdwijn in de zinnen en zinnespelen met tekst, Astrid

Just the way you are by: Bruno Mars ik verkies O'Ryan zijn versie!
Introductie filmpje van de Men of Motown, RBL production, 3 van deze mannen waren er.
Filmpje van Amazink, als je wilt weten waar ik het altijd over heb!


No comments:

Post a Comment